Mazāks laika patēriņš ražošanas procesos patērētā laika uzskaitei

Funkcionalitāte

Disciplinēti darbinieki

Izmantojot Begin darbiniekiem ir iespēja ieiet un iziet no darba izmantojot biometrisko termināli. Mēs piedāvājam sejas atpazīšanas un/vai pirkstu nospiedumu skenēšanas metodi, kas izslēdz iespēju darbiniekiem krāpties ar nostrādātajām stundām. Nav nepieciešams laikietilpīgs Excel vai papīra pierakstu risinājums, kurā var pieļaut cilvēciskas kļūdas.

Ienesīgi projekti

Programmatūra Begin sniedz reāllaika pārskatu par uzsāktajiem projektiem. Darbinieki var viegli reģistrēt veltīto laiku dažādos projektos un procesos, un vadītāji var sagatavot pārskatus, lai precīzi redzētu, cik daudz laika tiek tērēts atsevišķos projektos, objektos utt.

Vienkārši un savlaicīgi sagatavoti algu aprēķini

Programmatūra automātiski aprēķina darbinieku darba laiku un sniedz nepieciešamos datus algas aprēķiniem. Integrācija ar algu uzskaites programmatūru atbrīvo Jūs no atkārtotas datu ievades.

Automatizēta laika uzskaite ļauj izvairīties no nevajadzīgiem izdevumiem

Paātrinot darba laika uzskaites procesu samazināsies izdevumi un palielināsies efektivitāte
Izmēģiniet tagad bez maksas
Murevaba juht
Quote image

Kā metāla apstrādes uzņēmums “Influx Fabrication” ietaupa gadā 6 408 € gadā

“Programma ir ērta un mums tā ļoti patīk. Galvenokārt mums ir prieks, ka ir klientu atbalsta serviss, kam varam zvanīt jebkurā laikā, ja rodas jautājumi vai problēmas. Mums pašiem nav laika ņemties ar to visu.”

Kristaps Stepiņš

Projektu vadītājs, SIA Influx Fabrication

“Influx Fabrication” ir stabils un uzticams uzņēmums, kas saviem klientiem piedāvā plašu CNC apstrādes pakalpojumu klāstu. Uzņēmuma misija ir balstīta uz darbinieku un klientu pastāvīgu izaugsmi, attīstību, stabilitāti un labklājību, jo saskaņā ar senu latviešu teicienu: “Kas neiet uz priekšu, tas iet atpakaļ”.

Tikāmies ar uzņēmuma projektu vadītāju Kristapu Stepiņu, kura viens no uzdevumiem bija sakārtot darba laika uzskaites procesu uzņēmumā un uzdevām viņam dažus jautājumus, lai saprastu, kādu labumu esam nesuši.

Pirms Begin sistēmas, mēs izmantojām Workly aplikāciju planšetē, bet bieži bija dažādas problēmas. Citreiz aplikācija neļāva veikt reģistrāciju darbiniekiem, kā arī bieži bija neskaidrības ar piereģistrēto darba laiku un katru mēnesi izvilktās stundas no Workly aplikācijas bija kārtīgi jāpārbauda un jāpārjautā darbiniekiem par to patiesumu. Brīžos, kad bija problēmas ar piereģistrēšanos un aplikācijas darbību, nebija sava kontaktpersona ar kuru sazināties, lai risinātu problēmas.

“Begin” sejas atpazīšanas terminālis precīzi reģistrē katra darbinieka darba laiku un mūsu administratore “Begin” programmā var ātri un viegli pārskatīt katru rītu, kāda ir bijusi situācija ar darba laiku vakar. Ja tiek pamanīta kāda nesakritība, tad uzreiz, kamēr vēl viss ir atmiņā, varam noskaidrot situāciju un turpat sistēmā viegli veikt izmaiņas. Workly systēmā tas nebija iespējams. Tāpat ir novērots efektivitātes un rezultāta uzlabojums. Begin terminālis ir uzstādīts pie administrācijas telpas un darbiniekiem tiek piekodināts, veikt reģistrāciju tikai pēc tam, kad ir pārģērbušies un pilnībā sagatavojušies darbam.

Quote image

Kā Romāns Brešņevs savos uzņēmumos ietaupa 48 000 eiro gadā

“Mēs zinājām, ka sakārtojot procesus mēs spēsim ietaupīt laiku un naudu. Begin sistēma jau pirmajā gadā parādīja, ka tikai ar disciplīnas uzlabošanu vien, mēs ietaupam aptuveni 45 000 eiro gadā!”

Romāns Berešņevs

Uzņēmumu SIA BCS, SIA RBK REALTY un SIA SIMPLY CLEAN īpašnieks

Romāns Brešņevs vada tādas kompānijās kā SIA BCS, SIA RBK REALTY, un SIA SIMPLY CLEAN. Romāna uzņēmumi specializējas plaša pakalpojumu spektra īstenošanā tādās jomās kā metāla konstrukciju montāža, metālapstrāde, metināšanas darbi, apdares darbi, jumtu remonts un jumiķa darbi, būvniecības darbi un ēku apsaimniekošanas darbi.

Romāna uzņēmumi sāka izmantot Begin programmatūru 2018. gadā. Tikāmies ar uzņēmumu īpašnieku, lai saprastu, kādu labumu esam snieguši. Romāns stāsta, ka pirms Begin programmatūras ieviešanas uzņēmumā tika izmantotas papīra darba laika uzskaites tabeles. Darba dienas beigās katrs darbinieks atzīmēja cik stundas ir nostrādājuši un kādus darbus darījuši.

Mēneša beigās šos datus apkopoja uzņēmuma administratore un pārrakstīja Excel programmatūrā, ko vēlāk nosūtīja uz grāmatvedību. Nereti darba laika uzskaites tabeles bija ļoti sliktā stāvoklī un ievadītā informācija gandrīz vienmēr atšķīrās no plānotā grafika. Bieži vien administratorei nācās ievadīt standarta 8 stundu darba dienu pat īsti nezinot, vai tā ir patiesība, jo darbinieki bieži vien aizmirsa aizpildīt tabeles katras dienas beigās un darīja to tikai nākamajā dienā vai tajos brīžos, kad vadītājs izteica aizrādījumu.

“Begin” programmatūra pilnībā aizvieto vecās papīra darba laika uzskaites tabeles, jo darbinieki veic reģistrāciju pie sejas noteikšanas termināla vai personīgajā mobilajā lietotnē, kas nosaka GPS atrašanās vietu darba laiku uzsākot un pabeidzot. Visas atšķirības no plānotā grafika uzreiz ir redzamas sistēmā un administrators tās var viegli izmainīt.