Kā restorāns Rucola ietaupa aptuveni 34 000€ gadā?

Restorāna Rucola galvenais šefpavārs Kaimars Kaps pastāstīja mums, kāds bija darba laika uzskaites process uzsākot darbu Rucola restorānā, kad Begin sistēma vēl nebija ieviesta, un kas mainījās pēc jaunās sistēmas ieviešanas. Kaimārs kā galveno ieguvumu uzskata detalizētās atskaites, ērts pārskats un darba stundu ietaupīšanu.

Kāda bija situācija pirms Begin sistēmas ieviešanas?

Kad Kaimaram jautājām, kāds bija darba laika uzskaites process viņu restorānā pirms Begin sistēmas ieviešanas, viņš smējās un teica: “Visa laika uzskaites sistēma bija 15 gadus veca, kā akmens laikmetā.”

Ar manuālo uzskaites procesu bija daudz problēmu - laiks, kas tiek patērēts reģistrējot un kalkulējot darba stundas, grāmatvedības kļūdas, noapaļotas darba stundas utt. Process bija sekojošs: mēneša beigās tika sagatavots grafiks par nākamo mēnesi programmā Excel, tas tika izdrukāts un pielikts pie sienas. Regulāri visi darbinieki pierakstīja savu darba laiku uz papīra, un katru nedēļu grāmatvede veica kases aparātu darbības laiku un darba laika salīdzinājumus, lai iegūtu proporcionālu pārskatu. Mēneša beigās visas darba stundas uz papīra tika saskaitītas kopā, un tikai tad varēja sākties algu aprēķināšana. “Kopumā tika pavadītas vairākas stundas, rēķinot uz kalkulatora, un, ja kaut kas nogāja greizi, nācās sākt no jauna,” piebilda Kaimārs.

Kāda ir situācija pēc Begin sistēmas ieviešanas?

Lai saprastu, cik ļoti Begin programmatūra ir palīdzējusi restorānam Rucola, lūdzām Kaimaru padalīties ar mums dažiem skaitļiem. Uzzinājām, ka uzņēmumā kopumā strādā 70 cilvēki un darba devēja izmaksas uz vienu darbinieku ir €11/h. Mēs arī pētījām, cik daudz darbinieki varēja noapaļot darba laiku (stundu noapaļošana ne vienmēr bija ļaunprātīga), kas, pēc Kaimara domām, varētu būt aptuveni 15 minūtes.

Pamatojoties uz šiem skaitļiem, mēs veicam pirmo aprēķinu:

(Darbinieku skaits x stundu noapaļošana) / 60 (stundas tiek pārrēķinātas minūtēs) x darba dienu skaits x darbinieka alga x 6 (mēnešu skaits), t.i.:

(35 x 15) / 60 x 30 x 11 x 12 = 34 650 EUR/gadā
*Darbinieku skaits dalās uz pusēm, jo strādā maiņās.

Nobeigumā Kaimārs stāsta: “Cilvēks gribot negribot noapaļo savas stundas, pierakstot tās uz papīra apmēram 15 minūtes dienā, un faktiskais noapaļoto stundu apjoms parādījās pēc tam, kad sākām lietot Begin sistēmu - darbinieks tagad fiksē faktisko ierašanos un aizbraukšanu. Turklāt grāmatvedes dzīve ir daudz vieglāka, jo atskaites var veidot katru dienu, atstājot kalkulatoru atvilktnē. Man ir pieejams arī labs pārskats par cilvēkiem, kas ir darbā un cik ilgu laiku jau ir pavadījuši. Darba laika uzskaites process izmantojot Begin sistēmu ir kļuvis ievērojami efektīvāks”

Ar automatizētās darba laika uzskaites tabulas palīdzību varēsiet samazināt savas izmaksas

Paātrina darba laika uzskaites tabulas aizpildīšanas procesu, samazina izmaksas un palielina efektivitāti
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht

Kā Begin darbojas?

Stundu lapas

Līderi un augstākā līmeņa vadītāji ikdienā tērē daudz laika un enerģijas dažādu problēmu risināšanai. Un, lai risinātu šīs problēmas, noteikti nav jāietver darbs ar papīra laika uzskaites žurnāliem.

Saprotams, daudzi uzņēmumi, strādājot ar papīra stundu lapām, ir saskārušies ar šādiem trūkumiem:

  • manuāla pārpublicēšana un datu aprēķināšana
  • nesalasāms rokraksts
  • sabojātas vai pazaudētas darba laika uzskaites tabulas
  • grūti aprēķināt darba laiku

Turklāt, izmantojot Begin digitālo laika uzskaites programmatūru, šīs problēmas ir pagātne.

Darba grafiki

Begin ir programmatūra, kas paredzēta darba laika aprēķināšanai un darba grafika izveidošanai. Izmantojot vecmodīgās stundu lapas uz papīra un Excel metodes, grafiku plānošana var ilgt stundas, un vairākas reizes pārskatītās lapas var viegli kļūdīties.

Begin programmatūra novērš kļūdas un turklāt automātiski aprēķina virsstundas, nenostrādātās stundas, standarta un svētku dienas.

Pārskati

Papildus precīzi aprēķinātām darba stundām, programmatūra padara darbinieku ikmēneša darba laika pārskatu iesniegšanu ātru un pārredzamu. Tas ir arī viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc darbinieki ātri uzticās ziņojumiem. Pārskatā tiek sniegta precīza informācija par darba laiku, virsstundām un izmaksu kodiem.

Ar automatizētās darba laika uzskaites tabulas palīdzību varēsiet samazināt savas izmaksas

Paātrina darba laika uzskaites tabulas aizpildīšanas procesu, samazina izmaksas un palielina efektivitāti
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht