Darba laika uzskaites sistēma Begin uzsāk darbību Latvijā

Kad mēc pirms vairāk nekā sešiem gadiem uzsākām izstrādāt modernu darba laika pārvaldības sistēmu, mūsu galvenais jautājums bija – KĀPĒC?!

  • Kāpēc būvniecības uzņēmumiem joprojām jāreģistrē darba stundas papīra formātā?
  • Kāpēc restorāni drukā grafikus un liek tos pie sienas, lai tie tiktu laboti ar roku?
  • Kāpēc ražošanas uzņēmumu vadītājiem ir jāpavada garas stundas, aprēķinot kopējo laiku?
  • Kāpēc vadītājiem nevarētu būt reāllaika pārskats par personām, kas strādā pie dažādiem projektiem?

Šodien, izmantojot no simtiem igauņu klientu iegūto pieredzi, esam nonākuši pie skaidras atbildes – tā tam vairs nav jābūt. Un esam priecīgi paziņot, ka jau esam dalījušies ar savām zināšanām par darba laika aprēķinu uzlabošanu ar pirmajiem klientiem Latvijā.

Begin programmatūra, protams, ir pieejama latviešu, krievu, angļu un igauņu valodā.

“Jau pirmajos 6 darba laika uzskaites sistēmas lietošanas mēnešos gan mūsu grāmatvedis, gan personāla vadītājs atzina, ka Begin palīdz viņiem jūtami ietaupīt laiku. Mūsu ikdienas darba process ir kļuvis daudz efektīvāks. Mums, kā uzņēmumam, kas darbojas dažādos Igaunijas reģionos, tas ir vērā ņemams ieguvums.” Siims Liivamägi, uzņēmuma Mattias Cafe vadītājs

Kā Begin var palīdzēt man un manam uzņēmumam?

Mūsu pieeja ir diezgan atšķirīga no daudziem “tradicionālajiem” laika pārvaldības risinājumiem, kas padara Begin lietošanu ļoti izdevīgu:

  • Nav nekādu “uzstādīšanas maksu”
  • Jums nav nepieciešams serveris
  • Jums nav jāiegādājas terminālis

Jūsu administratora apmācība aizņems aptuveni 1-1,5 stundas un tiks veikta attālināti. Ja izvēlaties lietot biometrisko termināli, jūs varat to uzstādīt paši vai mūsu tehniķis to izdarīs jūsu vietā, kas arī aizņems aptuveni stundu.

Tieši tik vienkārši jūs varēsit:

  • Izveidot darba laiku grafikus
  • Aplūkot un pārvaldīt reāllaika darba laiku sarakstus
  • Pārvaldīt kopējo laiku un virsstundas
  • Izveidot atskaites un eksportēt darba stundas jūsu algu sistēmā

Jūsu vadītājiem un grāmatvežiem vairs nebūs jāpavada garas stundas un dienas, katru mēnesi labojot darba stundas. Begin jums palīdzēt nodot laika reģistrāciju jūsu darbinieku rokās, kuri varēs izmantot:

  • Mobilo lietotni ar GPS karti
  • Biometrisko termināli ar pirkstu nospiedumu skeneri
  • Pašapkalpošanās tiešsaistes vietni

“Begin ir kļuvis par mūsu ikdienas darba neaizstājamu sastāvdaļu. Begin piedāvātos risinājumus mēs izmantojam kā pārdošanā, tā analītikā un kvalitātes kontrolē. Pateicoties efektīvākai darba procesu kontroles sistēmai, mēs spējam saviem klientiem piedāvāt papildus pievienoto vērtību un kvalitāti.” Aivi Koppa, uzņēmuma Tondi Puhastustööd personāla daļas vadītāja

Kā ir ar līgumu un cenām?

Jūs maksāsit nelielu mēnešmaksu atbilstoši to darbinieku skaitam, kuri lieto sistēmu. Mēs saprotam, ka pastāv tādi aspekti kā sezonalitāte, strauja izaugsme u.c., tāpēc jūs burtiski katru mēnesi varat mainīt darbinieku skaitu.

Tāpat arī, tā kā nav nekādas lielas infrastruktūras vai apmācības ieguldījumu, jūsu uzņēmums var lietot Begin dažus mēnešus un, ja izrādās, ka tas jums neder, jūs varat vienkārši lauzt līgumu. Nekādu saistību.

Pilna Begin pārskata iegūšana aizņems vienīgi 10 minūtes un ietaupīs jums dienas un mēnešus laika!

Ieplānojiet tālsarunu ar mūsu speciālistu jau šodien!

Ir lieliski būt Latvijā!